کوه اسناد «بی بی سی» درباره نیکا شاکرمی، موش زایید + تصویر جمعی از معلمان با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه دیدار می‌کنند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه سوناک: حجم کمک‌های امدادی به غزه باید بیشتر شود واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند پیشرفت ملموس در سازش ریاض - تل‌آویو صنعا: عربستان تمایل به تکمیل مذاکرات با یمن دارد نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم لاپید: تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است حمله پهپادی به یک کشتی در اقیانوس هند (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: اتباع بیش از این نباید وارد کشور شوند بن‌گویر: نتانیاهو به من قول حمله به رفح داد رافائل گروسی راهی ایران می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد موج جدید حمله موشکی از لبنان به اراضی اشغالی وزارت خارجه روسیه: از سال ۲۰۲۲ آماده مذاکرات صلح بوده‌ایم خراسان‌ رضوی از نظر تعداد مراکز شبه‌خانواده، رتبه اول کشور را دارد توییت نماینده سابق مجلس بریتانیا در حمایت از مردم غزه + عکس
سرخط خبرها

آمریکا: ایران باید کشتی نفتکش و خدمه آن را آزاد کند (۲۱ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۵۶۸۷
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
  • ۲
آمریکا: ایران باید کشتی نفتکش و خدمه آن را آزاد کند (۲۱ دی ۱۴۰۲)
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ایران یک نفتکش متعلق به جزایر مارشال با پرچم یونان را درحالی که در آب های بین المللی حرکت می کرد، توقیف کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی توقیف نفتکش آمریکایی از سوی ایران در دریای عمان اعلام کرد: دولت ایران باید فوری این کشتی و خدمه آن را آزاد کند.

ودانت معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران ادعا کرد: ایران یک نفتکش متعلق به جزایر مارشال با پرچم یونان را درحالی که در آب های بین المللی حرکت می کرد، توقیف کرد.

وی گفت: دولت ایران باید فوری این کشتی و خدمه آن را آزاد کند. توقیف غیرقانونی یک کشتی تجاری جدیدترین رفتار ایران با هدف ایجاد اختلال در کشتیرانی بین المللی است.

به تحریم ها ادامه می‌دهیم 

این مقام آمریکایی مدعی شد: این اقدام به بی ثباتی برای کشتیرانی جهانی و اقتصاد جهانی می افزاید. این اقدامات تحریک آمیز ایران برای اقتصاد جهانی مضر است و باید متوقف شود. آمریکا به همراه شرکای خود به مقابله با مجموعه ای از اقدامات بی ثبات کننده ایران ادامه خواهد داد.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه ادعاهای واشنگتن علیه جمهوری اسلامی ایران افزود:  مساله مقابله با اقدامات بی ثبات کننده ایران همچنان موضوعی است که ما با شرکای خود در سراسر جهان در مورد آن گفتگو می کنیم.

وی همچنین گفت: ۳۰ درصد از حمل و نقل بین المللی از طریق دریای سرخ انجام می شود بنابراین حملات حوثی ها (انصارالله یمن)  بر کشتیرانی جهانی فشار وارد می کند و برای اقتصاد جهانی بی ثباتی ایجاد می کند.  آمریکا به صورت جدی به اجرای تحریم های خود علیه ایران ادامه می دهد.

پیش از این، دو مقام نظامی آمریکایی روز پنجشنبه به وقت محلی در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز تایید کردند که نیروهای نظامی ایران یک نفتکش را در خلیج عمان توقیف کرده اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ذوالفقار ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
0
1
هیچوقت ایرانی ها زیر حرف زور نرفته ونخواهند رفت!!!
پس هیچ زمانی با ادبیات تهدید با ایرانی ها صحبت نکنید!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
0
1
آفرین به بچه های شجاع ایران زمین. چشم در برابر چشم. نفتکش در برابر نفتکش.
هیهات منا الذله
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->